Cpartner AB - Logo

Ekonomi- och administrationsansvarig sökes

Cpartner AB

Västra Götalands län, Göteborg

Tidigare erfarenhet är önskad

17 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Vi söker nu en erfaren och noggrann ekonomi-och administrationsansvarig.

Omfattningen startar med 50%, med ambition att succesivt öka upp till heltid.

Bolaget som idag består av tre tillsvidare anställda är nu inne i ett expansivt läge och handlar med högteknologiska produkter för både offentliga och privata kunder. Vi finns i mycket trevliga lokaler i Sydvästra Göteborg.

Rollen:

Ansvara för den löpande bokföringen, inklusive löner, prisuppdateringar, kontoavstämningar, ekonomiska underlag, deklarationer, etc.

Ansvara för administrativa uppgifter, kontakter och rapporter med/till myndigheter, revisor, tull och export, löpande ISO förvaltning, lagerhantering (ut/in leveranser), inventering etc.

Ansvara för web-shop, inköp, hemsida, in-house försäljning, marknadsföring, inköp och beställningar, bistå vid upphandlingar etc.

Kvalifikationer:

Du ska ha god och bred erfarenhet av ekonomi och administration.

Du ska ha god erfarenhet av Visma/liknande och Office 365.

Som person ska du vara strukturerad, noggrann, ansvarstagande och flexibel.

Flytande i såväl tal som skrift i svenska.

Svenskt medborgarskap.

Rekrytering pågår löpande.

Mejla din ansökan senast 15 april till per@cpartner.se

För ytterligare information om tjänsten och företaget, välkommen att ringa Per Hamström 0722-150 160

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb